27. tammikuuta 2011

Hush Rush

Tää kiire kyllä saisi jo pikkuhiljaa alkaa hellittämään, ei tule kyllä mitään tästä, että näin myöhään joudun postailemaan nykyään. Huomenna kun mulla olisi liiketoimintaympäristön koe, johon täytyisi vielä pikkusen lukea. Tiedän, ettei ole mitään järkeä ja hyötyä päntätä enää yömyöhällä, mutta onneksi minulla on jäljellä vain muutama hassu kappale. Viikonloppu, kiitos että tulet pian!


Viime päivät on mulla menneet koulun, kokeeseen lukemisen sekä töiden parissa. Eilen arkea piristi tosin se kynsihuolto, jonka tulokset näette vasta huomisessa postauksessa. Rakas poikaystävä-hovikuvaajani saapuu huomenna tänne Mikkeliin, niin tulee sitten vähän kivempaa kuvaa kehiin, kun mitä itse yrittäisi kameran kanssa sotkea. Mutta paljastan sen verran, että glittereihinhän minä sitten kynsissäni päädyin. ;)

Neule, pipo ja sukkikset / hm, laukku / Pigeon, kengät / UGG

Päätin tänä aamuna olla ihan tietoisesti kunnon rebel-lintsari, ja jätin aamuiset venäjän sekä matikan tunnit välistä. Nukuinpahan pitkästä aikaa sen pituiset yöunet, mitä ihmisen normaalisti kuuluisi nukkua, sekä sain myös otettua päivänvalossa asukuvia! Sehän nyt ei missään nimessä ollut syy siihen, että loistin aamulla koulussa poissaolollani! ;) Koulun jälkeen käytiin Iinan kanssa pikaisesti Ginassa pyörähtämässä, josta minä suuntasin pienelle välipalalle ennen töitä. Työt kutsuivat minua neljältä, ja puoli yhdeksältä olin saanut itseni pois sorvin äärestä. 45 minuutin odottelu bussia MyCoffeessa kera teekupposen ja liiketoimintaympäristön kirjan, josta sitten suoraan pyykin pesuun ja tämän postauksen kirjoitteluun kotia. Vielä tosiaan se kokeisiin lukeminen olisi edessä, ja lopuksi olenkin ansainnut yöuneni jälleen kerran liian pitkän päivän jälkeen. Käytännössähän mulla ei ollut lepominuutteja tänään ehkä kun kymmenen, kun töissä pidin pikku tauon.

Takki ja huivi / Vero Moda

Miun viikonlopun suunnitelmathan te jo tiedättekin, se olis taasen synttäreitten juhlintaa! :) Huomenna mulla loppuu koe kahdentoista maissa, eikä sen jälkeen mulla ole mitään! Poikaystävä on silloin varmaan jo tänne tullutkin, eli aivan ihanaa viettää rentoutumispäivä ja -ilta, saunoa, tehdä kasvonaamio, kattoo Täykkäreitä pitkästä aikaa, kokata, käydä ajoissa nukkumaan, ja ja ja... Aah huominen, tule jo pian! Edesautan huomisen tulemista, ja lähen nyt äkkiä lukemaan ne loput sivut koealueesta, jonka jälkeen nukkuskelemaan!

Hanna-Reetta

Ei kommentteja: