21. tammikuuta 2011

I adore Dior j'adore

Heippa taas!

Tulipas jälleen parin päivän postaustauko kiireitten ja kamerattomuuden vuoksi. Nyt olen taas takasin Savonlinnassa, ja kamerakin on saatu ladattua! :)



Mulle nyt ei oikeestaan mitään uutta ole tässä parin päivän aikana tapahtunut. Päivät on menny koulussa ja töissä, välissä oon kerennyt käydä kotona nukkumassa. :D Eilen illalla tulin tosi myöhään ääslinnaan, ja tarkoitus olisi viihtyä täällä sunnuntaihin asti.


Tänään ollaan vietetty ihan rennoissa merkeissä poikaystävän synttäreitä. Huomenna sitten on vuorossa ne todelliset kemut. Yritän saada tällä kertaa otettua enemmän kuvia illan aikana ku viime viikonloppuna. Nyt varsinkin, kun meillä on järkkäri taas käytössä! :)

Paita, hame ja käsikorut / hm, korvikset / Seppälä 

Mutta vähän muutakin sisältöä tähän postaukseen kun pelkästään läjäpäin päivän asu -kuvia ja olemattomia edellisten päivien kuulumisiani. Mainitsinkin ohimennen tässä postauksessa, jossa esittelin joululahjojani, että mulla on hajuvesiä vaikka millä mitalla. Lukeudun tähän ihmisjoukkoon, joka ei lähde minnekään suihkauttamatta hajuvettä viimeistelemään olemusta. Tämän hetken lempituoksuinani ovatkin joululahjaksi saatu Guccin Guilty, synttärilahjaksi saatu Bossin Sunset, sekä everlasting-lemppari Lacosten Pour Femme. Olen huomannut tykkääväni eniten mausteisista, "tummista" ja "dramaattisista" tuoksuista, varsinkin näin talven synkkyydessä. Silti jokainen suosikeistani on kukkaistuoksu. (Guilty ja Sunset onneksi sillä mausteisuudella höystettynä ;)) Makeat hajuvedet eivät ole ollenkaan mun juttuni, vaikka niitäkin sattuu muutama olemaan pölyttymässä hyllyssä, eivätkä vaniljaiset. Mausteinen tai kukkainen sen mulle tulee olla!

Vaikka olen vähän mennytkin mainitsemaan ostavani kokoelmiini enää Bvlgarin Jasmin Noirin, jonka jälkeen parfyymit saavat luvan riittää joksikin aikaa, olen nyt kuitenkin vähän alkanut himoitsemaan jo otsikossakin komeilevaa tuoksua, Diorin J'adorea. Se vasta onkin kukkaistuoksu, ja itseasisassa olen nyt saanut kokeiluun kyseisen tuoksun suihkusaippuan ja vartalovoiteen. Naisellahan ei kai voi olla koskaa liikaa hajvesiä.. Vai voiko? :D No niitä nyt varnaan voi olla, mutta kenkiä ja laukkuja ei. :D Jotkut tykkää käyttää samaa tiettyä hajuvettä vuodesta toisen, joka toisaalta on kans mielestäni aika hauska. Mutta mie en varmaan osaisi päätää yhtä hajuvettä, jota käyttäisin lopun elämäni. Valinnanvaraa on liikaa! :D 


Hajuvedet ovat kyllä sellaista ihanaa pientä arjen luxusta, joista en luopuisi. :)

Mitkä ovat sinun suosikkituoksusi? :)

Hanna-Reetta

5 kommenttia:

Reetta // Rae -blogi kirjoitti...

Tuo hame on ihana!

Mun suosikkituoksuja on tällä hetkellä Paris Hiltonin Heiress ja Ralph Laurenin Romance

Hanna-Reetta kirjoitti...

Reetta: Voi kiitos! :) Mäkin tykkään tuosta hameesta hirmusesti. Mulla on kans yks Hiltonin hajuvesi, se sen eka, mutta se on nykyään vähän liian makea mulle. :(( En ees kyllä tiedä mille tuo Heiress tuoksuu, mut varmasti on kiva! :)

aiiiino kirjoitti...

Miten voi olla, että sä olet viettänyt sun poikaystävän synttäreitä tismalleen samanlaisessa asussa, kun mä mun mun poikaystävän synttäreitä viime syyskuussa :D ei hyvää päivää, mikä sattuma. Mä katsoin oikein tarkkaan ja kyllä se pitää paikkansa:D

Hanna-Reetta kirjoitti...

antsu: Ohhoh, ei voi olla totta mikä sattuma! :D Siis kaikki samanlaista, ja vielä molempien poikaystävien synttärit?!? Meillä on selkeesti joku telepaattinen yhteys. :D

aiiiino kirjoitti...

No niimpä :D