4. heinäkuuta 2011

kesän väriä kynsissä

Kävin menneellä viikolla huollattamassa jälleen rakennekynsiäni Mikkelissä luottohuoltajallani, ja kuten lähes jokaisella huoltokerralla, myös tällä kertaa minulla oli visio, millaiset kynnet haluan. Tällä kertaa selvää oli se, että turkoosi tulee olemaan kynsieni väri. Turkoosi näyttää mielettömän hyvälle rusketusta vasten, ja nyt kun menneinä paahtavan kuumina päivinä olen pakastebroilerin väristä ihoani päässyt ruskettamaan, niin pääsin toteuttamaan tän jo jonkin aikaa haaveilemani yhdistelmän. Rusketus + turkoosit kynnet!

Tämänkertaiset kynnet ovat siis jälleen kerran glitterkärjellä koristellut. Joukossa on pienenpientä turkoosia mikrohilettä, ja vähän suurempia paljetteja tuomassa kolmiulotteisuutta kynsiin. Nuo turkoosit paljetit hohtaavat vedenvihreinä valon välkehtiessä niihin, ja itselleni niistä tulee ihan mieleen jonkun koralliriutalla elelevän värikkään kalan suomut. :D Tälläiset ovat siispä tämänkertaiset suomukynnet! ;)


Tykkään näistä kyllä ihan hirmusesti, ja taitavat kyllä itseasiassa ollakin ylivoimaisesti suosikkikynnet tähän mennessä! Mitäs mieltä muut olette? :)

Ps. Lähetään muuten huomenna Jonin veljen ja hänen vaimon luo Järvenpäähän, ja tiistaina olis luvassa shoppingia Helsingissä, sekä mahdollisesti Linnanmäki! JEE! Kymmenen päivän työputki ei voisi paremmin päättyä!! Helsingissä eräässä kaupassa minua odottaa varauksessa jotain, mistä olen jo pitkän tovin haaveillut, mutta siitä lisää sitten heti tiistain jälkeen! ;) <3

11 kommenttia:

Jenni kirjoitti...

Tosi nätit! :)

Anniina kirjoitti...

MITÄ OOTKO VARANNUT SEN??? :Ooo

mad-sanna kirjoitti...

Huomenna nähdään ^^ nätskät tuli kynsistä, mulle tuli mieleen paradisio - bailando niistä :D laita ens kerralla kärjet läpikuultavalla mintun vihreellä!

Henna kirjoitti...

Ihanat kynnet!
Helsingissä on tosi hyvät alet ;).

Hanna-Reetta kirjoitti...

Chloe: Kiitos! :)

Anniina: NO OLEN!!! :D

mad-sanna: Haha, siulle tulee kyllä aina mieleen miun kynsistä joku juttu, kerrankin tuli my little ponyt! :D Ens kerralle ei oo kyllä mitään hajuu millaset ottasin, mutta en ehkä ihan mintun vihreitä. :D Jepppp huomenna nähdään, kivaa! ^^,

Henna: Kiitti! :) Sitä mie tässä pelkäänkin, että siellä Helsingissä on hyvät alet... :D Sorrun vielä ostamaan vaikka mitä vaikka pitäis vaan säästää!

Henni kirjoitti...

En malta oottaa että nään sun uuden murun ;) :)

Hanna-Reetta kirjoitti...

Hjenn: Hihi, ihan pian näätkin!!! ;) Ja mie nään siun soon-to-be-murun kans sit piaaaannnn! 8)

Anonyymi kirjoitti...

ööö. aika tönkön näköset mun makuun XD

Hanna-Reetta kirjoitti...

Anonyymi: No selvä. :D Nuokin kesäkynnet on jo niin ollutta ja mennyttä..

Elli kirjoitti...

Aivan ihanat kynnet! Itse vierastan sini- ja vihreäsävyisiä kynsia, mutta turkooseja tai sinisiä liukuvärjäyslakkauksia haluaisin kokeilla. Mutta vihreä on ollut ihan nou nou - kunnes näin nuo sinun viherkyntesi toisessa postauksessa. Todella hienot :) Haluaisin itse pitää glitterlakkauksia enemmänkin, mutta lakan poisto on sen verran työlästä hellävaraisilla poistoaineilla ja tujumpia poistoaineita yritän välttää.

Hanna-Reetta kirjoitti...

Elli: Hei kiitti paljon! <3 Se vihree oli todellinen repäsy, sillä oon aina kans ollu vihreestä väristä että nou nou - en ikinä pukeudu siihen väriin eikä mulla ole oikein mitään vihreetä! :D Mä ihailen sua ku jaksat itse väsätä niin kauniita kynsiä, ja oon kateellinen vahvoista ja hyväkuntoisista omista kynsistäsi! :D Mulla kasvaa omat kynnet aivan järkyttävän kovaa vauhtia, mutta nää on hauraat, liuskottuvat ja ohuet, että oon siks tykänny pysyä näissä geeleissä. :)