25. tammikuuta 2012

menin turhaan kouluun -asu

Vähänkö oli siistiä kävellä aamulla sen 4,5 kilsaa kouluun, kun kaikki tunnit oli peruttu :D En avaa aamuisin ikinä tietokonetta, koska haluun laittautua/syödä ihan rauhassa, ja kuunnella vaan hiljaisella volyymilla huomenta suomea. Näinpä en sitten ikinä tule bonganneeksi mitään tunnit peruttu -ilmoituksia, mutta onneksi ystäväni aina soittelevat mulle että nyt ei hei tartte mennä. Tai pikemminkin useemmin se ilmotus tulee edellsenä iltana.. Ei käyny näin tänään, mutta tulipahan se ulkoilu tehtyä :D Laura heitti miut onneksi sitten kotiin, ja oon tässä vietelly ihanan rauhallista kotipäivää leipoen, pesten pari koneellista pyykiä, siivoillen ja, mikä ihaninta ja mitä en ikinä jouda koskaan tekemään: päiväunia nukkuen!:D

Nyt mulla tosin alkaa olla aivan mieletön kiire, mennään nimittäin kattomaan Jonnan kanssa vähän jääkiekkoa. Ihanaa päästä pitkästä aikaa lätkää seurailemaan ihan livenä, ja varsinkin nyt ekaa kertaa tänne Mikkeliin! Illasta tulee varsin tunelmallinen, koska Savonlinnan joukkue on vastassa, ja nää on yleensä Mikkelillä ja Savonlinnalla tälläsiä hulluja läänitaistoja :D Meen todennäköisesti tonne mikkeliläisyleisön joukkoon kerjäämään turpiini, koska kannatan Sapkoa, haha :'D

Ei mut joo, nyt äkkiä loppuun asukuva, ja sit menoks!:)

mekko / hm, korut / Kalevala Plisé, laukku / Guess, kengät / UGG

4 kommenttia:

Anniina kirjoitti...

Sie voisit tehä näistä "menin turhaan kouluun, tunnit oli peruttu" -postauksista oman tagin. :'D

Toivottavasti sapko voittaa ja et saa turpaas, meillä on perjantaina se saipan peli! :)

Anna kirjoitti...

Meillä jännitetään samaa peliä kotikatsomosta, canal sportilta. :)

mad-sanna kirjoitti...

mun leuka loksahti auki ku luin ettet avaa aamul konetta ja tippu maahan ku pääsin kohtaan "hiljaisella huomenta suomea..." :---D

mun aamut on totaalisen erilaisii, kun kävelen ensimmäisenä kusballe painan siinä matkan varrella koneen powerii ja esim eilen aamulla mulla oli hervottomat ysäribileet keskenäni :--D

yleensä mä nukun pommiin ja juoksen tukkaputkella dösään joten ei siinä pahemmi kerkii midist ;<

Hanna-Reetta kirjoitti...

Anniina: HAHAHAA joo niin vissiin voiski kohta :'D Voisko ne teiän opettajat sanoo meidänkin opeille, että tekstarit perutuista tunneista ois ihan jees?:'D No mut hei, tää oli onneks vasta eka tänä keväänä...;) Ja jee sapko voitti 4-2, enkä ees saanu köniini kun olin sapko-katsomon vieressä, lol :D

Anna: Haha näyttiinkö telkkarissa :'D Siellä jaksettiin erätauoilla toitottaa, että tv-peli kyseessä:D Mut hienosti sapko voitti!!

mad-sanna: Hahaha :D Noh joo, mulla oli ennen että en voinu kuunnella yhtään mitään ääniä aamulla, musiikkii tms, koska halusin olla täydessä hiljaisuudessa ja musiikki ja muu lähinnä ärsytti:D Nyt on just kiva kuunnella kaikkia ihan mielenkiintosia haastatteluja ajankohtasista aiheista. Miulla ei oo ees aikaa olla tietokoneella aamulla, ja sit ku koulus kuitenkin oon mielinmäärin koneella, niin mitäpä sitä turhaan aamulla olemaan. Senkin ajan voi käyttää esim. jäätämiseen :'D